Het is bijna zover! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van michelle pothof - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van michelle pothof - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg michelle

25 April 2015 | Nederland, Meppel

Nog maar 4 dagen te gaan en dan is het zo ver, dan gaan Sanne, Bertine en ik naar Zweden! Woensdag vliegen we om 9 uur s'avonds naar Stockholm, daar overnachten we en de volgende ochtend vliegen we om 9 uur door naar Gällivare. Daar worden we opgehaald daar Lotti (onze stagebegeleidster) die ons vervolgens meeneemt naar ons huis voor 6,5 week.

Maar zo ver is het nog niet, eerst is er nog allemaal stress.. Wat nemen we allemaal mee, vergeet ik niet iets, hoe komen we optijd bij schiphol, hoelaat moeten we weg, waar spreken we af, etc etc.. Zelf ben ik erg onzeker met wat ik mee moet nemen en hoe en wat, maar daar kan je op zo'n moment juist van leren en dat is alleen maar goed.

Al met al heb ik super veel zin in deze stage en hoop ik er heel veel te leren! En ik wil natuurlijk heel erg gaan genieten van de tijd in Zweden!

  • 28 April 2015 - 17:40

    Barend En Geertje :

    Michelle wij wensen jouw heel veel suc6 en plezier in Zweden. ..gr x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

michelle

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 2216

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 13 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: